start en tråd Pil

Frederik Frederik Frederik!!!

forum » ordet er frit
skrevet 19/6 2009

Altså jeg savner simpelthen den funktion der er på rowl. "Udvalgte tråde" Kan du ikke smække sådan en funktion op så man kan holde styr på hvad man har kommenteret osv. Det vil gøre den nemmere at besvare kritik og andet.. :-)

Andre der er enige smæk en kommentar op. :-)

giddens
92 indlæg

Svar
Jeg arbejder på en opdatering i øjeblikket, men der er andre ting, der har højere prioritet. Det er helt sikkert, at det kommer på et tidspunkt. Spørgsmålet er bare: hvornår?

:)

skrevet 19/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Jamen så vil jeg da glæde mig som et lille barn, der glæder sig til julegaver ... :-)

skrevet 19/6 2009
giddens
92 indlæg
#1 Det kommer op om 3 dage :P

skrevet 19/6 2009
wannabe
25 indlæg
#1 Det kommer op om 3 dage :P
c4d

Hvad snakker du om? :D

skrevet 19/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Han siger han ved at det komme rop om 3 dage :D

skrevet 19/6 2009
wannabe
30 indlæg
http://saforum.dk/?section=forum&page=thread&id=229

Anyway, hvilke andre ting er højere prioriteret? Mig bekendt er den væsentligste og dermed vigtigste del af SaForum.dk forummet, og når man ikke kan finde rundt i denne, burde dette være et af de højeste prioriteret..:)

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Desuden, hvor dælen skulle C4D vide fra hvornår det skulle komme op, nu når det er Frederik der er admin? :)

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
1#

Ja det en god ting rowl havde, men burde dette ikke være inde under forslag?

3#

Hvordan ved du det :D?

7#

haha ja :D

skrevet 19/6 2009
faglært
241 indlæg
1#

Hvornår når man status'en "superadmin" :D?

skrevet 19/6 2009
faglært
241 indlæg
#7 Der er altså ting, der er vægtet højere. Så som bugs og tilføjelse af enkelte admin-features. Forresten kan man da sagtens finde rundt på forummet, som det er i øjeblikket.

skrevet 19/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Frederik--> Muligvis findes der bug og andet lign., men hvis det ikke er så synligt eller direkte er farligt for sidens sikkerhed, kan det vel vente. Nu skal jeg naturligvis ikke stå der og snakke, du har nok mere forstand på siden end mig, men forummet er nu engang vigtigere end diverse bugs og fejl, idet det er det brugerne er her for.

Desuden er forummet ikke så let at finde rundt i. Ja, trådene kan findes og det skulle det gerne gøre, men af den grund er det ikke let. Jeg er overbevist om, at halvdelen af de tråde jeg har besvaret og debateret, selv er blevet besvaret og debateret, uden jeg selv har haft mulighed for at tjekke det, stort set fordi, jeg ikke kan huske hvilke tråde jeg nu engang har skrevet i. Jeg er en travlt mand, der skal holde styr på utallige ting, man kan ikke holde øje med alt, med mindre sådan en funktion findes i systemmet..;)

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Tålmodighed betaler sig ;) Syntes du ikke du ikke at det er en god idé lige at få det der er på siden lige pt. til at virke før han går videre ? Jeg er ikke i tvivl om at der vil komme nye fede funktioner, du må bare give Frederik lidt tid, han har helt sikkert også et liv ved siden af og det er vigtigt at det hele bliver lavet ordenligt, så siden ikke ender som rowl, med lange svartider.

Desuden ved jeg selv hvordan det er at lave et så stort projekt og så man går videre uden at være helt færdig med det man faktisk var igang med, så er der ligepludselig ikke styr på en skid.

skrevet 19/6 2009
overmåge
51 indlæg
#11 Fortæl aldrig en web designer, hvad der har højeste prioritet. Enten tager du fejl, eller også tager han fejl, men en ting er sikkert: Hvis han hører på dig og ændrer sine prioriteringer, så går det galt, som Thomas siger. Så mister han nemlig overblikket.

skrevet 19/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Thomas--> Nej, det synes jeg ikke. Man skal prioritere. Hvis det han laver rent faktisk er vigtigere, skal han naturligvis gøre det ellers skal de andre væsentligere ting komme i forekøbet. Desuden har Rowl intet med kodningen at gøre, mig bekendt.

Endvidere, ved også hvordan det er med store projekter, og det handler bare om at kunne sit arbejde, sværer er det ikke.

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Sidste "afsnit" i mit indlæg kunne vel også rettes til Sander.

Har selv erfaringer med utrolig mange sider, store som små, jeg havde intet problem med det.

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Nogen har bedre overblik end andre, sån er vi jo så forskellige :)

#13 hvem er web designer ?

skrevet 19/6 2009
teodor
210 indlæg
Simon, wrong. Hvis det intet er at have overblik på, er det lidt svært at dele op i dem der kan, og ikke kan have overblikket.

Det er jo næsten ligesom et hjem. Personligt, ved jeg præcis hvor hver detalje er i huset, men det gør det ikke mere overblikkeligt. Og her skal der påpejes, at jeg godt tør sige, at mit hos er enormt, og at jeg får min rengøringsdame til at ordne huset..:P

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Desuden skulle man meget gerne kunne finde de gamle tråde igen på et forum, det er jo hele konceptet. Anyway, hvis man ikke selv kan huske hvor man har deltaget, burde systemmet fortælle os..;) Har kigget tilbage, og i mange af de tråde jeg har deltaget i, kommet mange flere kommentarer, som jeg først nu har lagt mærke til.

Og som noget ekstra, ville tråde, der er gamle som ingen alligevel besøger længere, kunne fremvises, hvis en ny sjæl nu engang valgte at skrive der.. Her kan der gives mange eksempler.. Rejser, samme emne så man ikke starter en ny tråd, >>glemte<< at svarer, etc etc.

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
jeg kigger bare i Seneste forumaktivitet, ikke andet :P kan heller ikke lige huske hvad jeg har deltaget i eller ej :P, er du rig eller sån noget markus :P rengøringsdame O_o du da heldig du har sån en :D

skrevet 19/6 2009
teodor
210 indlæg
Netop! Seneste Forumaktivitet er fint, men hvis vi absolut kunne sammenligne med Rowl, svarer den til "Nyeste svar"-punktet i menuen til højre. Problemet her er, at den viser for få tråde, og at den ikke viser hvilke tråde JEG har deltaget i, men bare hele siden. Det er jo os selv der er interessante, ikke alle andre..;) Dette gør siden mere personaliseret, godnok er dette et community, men der skal også plads til sig selv.

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Og til det andet, kan man vel godt sige, at jeg har rigeligt med penge..:) Det får man brug for når man har så travlt som jeg har. Så skulle du se min kok og tjener..;)

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Lad nu bare ham Frederik være.. Han har massere at lave.. I skal nok få jeres opdateringer med tiden :D

skrevet 19/6 2009
faglært
126 indlæg
Markus, jeg kan godt se, at det er en god funktion. Du er dog lidt tåbelig, hvis du tror, at du ved bedre end mig, hvad der skal prioriteres højest. Jeg er den eneste af os to, der har fuldt indblik i siden, og alt der ligger bag.

Jeg sætter dagsordenen for udviklingen af siden, men jeg sætter altid pris på forslag.

skrevet 19/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Frederik, først og fremmes ingen grund til at kalde mig "lidt tåbelig"..;)

Dernæst, og som jeg sagde tidligere, er jeg helt inde med, at du har bedre indblik med siden. Alligevel er dette ikke blot en "god funktion", men et MUST HAVE.

Under alle omstændigheder, tror jeg har fået mit budskab ud, resten er op til dig..

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
jeg giver markus min fulde opbakning !

skrevet 19/6 2009
flytteklar
2 indlæg
Misp--> Det glæder mig at du er enig i mit synspunkt..:)

skrevet 19/6 2009
spirende vip
82 indlæg
du har rat i det er et Must have, men frederik har tænkt på noget andet var must have, synes det var lidt forkert at kalde markus "tabelig", men god side vil jeg sige og vi må jo bare vente på opdateringer :)

fortsat god aften alle sammen

skrevet 19/6 2009
teodor
210 indlæg
og så ville jeg lige sige til jacob at næste gang han laver en tråd ville det være bedre hvis den var mere "sigene" du kunne fx. skrive "Funtion: Udvalgte tråde", hvis alle folk bare skrev "HEEEY" "HJÆLP MIG" HVA SÅ" osv. i overskriften blir det umuligt at finde noget når der kommer en søge funktion på siden

skrevet 19/6 2009
teodor
210 indlæg
Jeg kaldte ham ikke tåbelig. Jeg sagde bare, at hvis han troede, han havde bedre indblik i saF end mig, var han tåbelig. Markus afviste selv, at det var det, han mente :)!

skrevet 19/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
#29 Det må du undskylde, misforstod åbenbart noget :)

skrevet 19/6 2009
teodor
210 indlæg
#25 Det der ligner fandenædemig nok så meget en sockpuppet.

(Og tag det som en morsomhed, hvis det ikke skal vise sig at være rigtigt.)

Jeg synes til gengæld ikke, at I viser Frederik helt så meget respekt, som han fortjener lige nu. Titlen "superadmin" skulle forhåbentligt stadigvæk bære lidt autoritet. (Nu må I ikke lade det lyde så seriøst, bare fordi jeg ikke kan sætte et semi-komisk tonefald indover.)

Han er skaberen og vel nok den eneste, der har adgang til koderne og evt. error-logs, så vidt jeg kan forstå. I kan sku ikke tillade jer bare at indikere, at I ved bedre end ham.

Og som sagt: Hvis han skal til at prioritere efter hvad I tror er bedst, selvom I ikke har det overblik, det ligesom kræver for at give kvalificerede bud på det punkt, så går det altså galt.

Jeg kender det alt for godt selv: Så snart man giver slip på sin egen indre (eller evt. nedskrevne) liste over prioriterede ændringer, da bliver man afhængige af brugernes indre prioriteringsliste - og den er ikke blot lavet af folk, som mangler overblik, men den er også lavet af mange forskellige brugere, og lige så kaotisk som denne tråd.

Se lige på den. ;)

I øvrigt, så synes jeg skam, at Frederik er i sin fulde ret til at kalde nogen tåbelig, hvis det var det han ville, eftersom han selv har skrevet I reglerne, at det meste er tilladt. Han ville såmænd nok have en meget god grund til det.

skrevet 20/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Jeg syntes helt klart at de såkaldte "udvalgte tråde" er højst prioteret - det kan godt være der mangler en admin funktion, men hva søren - vi er dine "kunder", skal vi ikke have det så godt so muligt :-) ?

skrevet 20/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Sander--> Dette har intet som helst med respekt at gøre. Jeg har ingen grund til ikke at vise ham respekt, ligeledes har han heller ingen grund til at kalde mig tåbelig. Under alle omstændigheder, lader jeg det passere, idet der skal langt mere til at provokere mig, hvilket heller ikke var Frederiks mening. At han er skaberen af denne side er heller ingen big "deal". "Regeringen burde være bange for folket, ikke folket være bange for regeringen". Skulle jeg være utilfreds kan jeg da bare forsvinde fra denne side og anbefale andre til dette, eller også i værste fald, kontakte mine kontakter, få lukket denne side ned, og sætte en advokat på til retten hvis der skulle komme klager. Det er naturligvis ingen trussel eller noget som helst lignende, bare et eksempel på, at kunderne ALTID har ret. Idet jeg ejer et firma, ved jeg udmærket hvordan og hvorledes disse skal tackles, og hvad der skal prioriteres højere, hvilket i alle tilfælde er kundernes ønsker. Man kan ikke få succes, hvis man gør efter egne tanker, hvilket by the way er egoistisk..

Desuden er det ikke det enkelte individs ønsker der tages stilling til, men stort set alle brugeres. Det er en vigtig funktion, et MUST HAVE, det er dog regeringens (Frederiks) beslutning om dette skal træde i kraft, hvilket det skal, ellers ryger regeringen ved næste valg. Tror I fik pointen, og kommentarer som "Jamen Frederik ejer sitet, han kan ikke ryge, som ved regeringen..", er irrelevante og unødvendige, idet det var en metafor..

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Helt enig, Markus. Jeg har selvfølgelig hele tiden brugerne i mine tanker, når jeg prioriterer. Jeg tror bare, det er bedre at lukke huller, før man begynder på at tilføje nye funktioner.

Dog er der lidt troll over din besked, for vi ved begge, at du ikke bare kan "kontakte dine kontakter" og "få lukket denne side ned".

skrevet 20/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Frederik, dejligt at vi er enige..:)

Huller, der truer sidens sikkerhed, og derned brugernes, er naturligvis højst prioriteret, men dem regner jeg ikke med der er de store af, dette skal jeg nu ikke kunne sige, idet du kender til siden bedst. Ellers burde "Udvalgte tråde", være højst prioriteret, på alles vegne.

Til det andet, tro mig, det kan jeg, og har haft succes med dette tidligere i andre situationer, som jeg ikke vil ind på. Men det var ekstreme tilfælder, kunne aldrig finde på at gøre det få en lille diskussion om hvorvidt det er prioriteret eller ej.

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Huller, der truer sidens sikkerhed, og derned brugernes, er naturligvis højst prioriteret, men dem regner jeg ikke med der er de store af, dette skal jeg nu ikke kunne sige, idet du kender til siden bedst. Ellers burde "Udvalgte tråde", være højst prioriteret, på alles vegne.

Der er skam fejl, men det er ikke nødvendigvis sikkerhedshuller. :)

Til det andet, tro mig, det kan jeg, og har haft succes med dette tidligere i andre situationer, som jeg ikke vil ind på. Men det var ekstreme tilfælder, kunne aldrig finde på at gøre det få en lille diskussion om hvorvidt det er prioriteret eller ej.

Det ville ærge mig meget, hvis dette er tilfældet, fordi dk-hostmaster i så fald skulle være korrupte. Det er noget af en beskyldning at komme med, og jeg tror personligt ikke på dig.

skrevet 20/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Du ved vel hvad der gavner siden og hvad der ikke gør, mit budskab kom forhåbentlig igennem, nu er alt op til dig..;)

Ang. om hvorvidt DK-HostMaster er korrupte eller ej, vælger jeg ikke at udtale mig om. Nepotisme findes dog i alverdens steder, hvilket ikke kan undgås lige med det samme. Egentlig havde jeg mistet respekten, hvis du valgte at tro mig, ingen kan vide om jeg ikke bare er en 12 årig umoden knægt med tomme "trusler" under internettet. Alligevel har jeg intet at skulle bevise, dette er ingen magtleg, handler ikke om hvem der kan gøre hvad og ikke kan. Din beslutning om hvorvidt du nærer tillid til mig er helt op til dig selv, der er intet vi kan gøre anyway.

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Sikke en debat jeg har skabt.. :-)

skrevet 20/6 2009
giddens
92 indlæg
#Markus:

Har du nogensinde læst novellesamlingen Superego af Jakob Ejersbo?

skrevet 20/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Jacob--> Haha, ja, fra så lille en ting til politik og korruption..;)

Sander--> Nej, det har jeg ikke, hvad hentyder du til?

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Haha, næste gang, Jacob, så sender du bare en privatbesked til Frederik. :-)

Btw, du kan ikke bare kontakte et par guys og sige, "den her side kan jeg sgu ikke lide - jeg vil have den lukket." Så skulle det være fordi de guys, som du har kontakte hacker sig gennem lortet. DK-Hostmasters vil ikke lukke en side, fordi en eller anden Markus, som måske kender dem, ikke synes om en side. OG... der ville intet være at bringe i retten, hvis denne diskussion blev alvorlig, "åh nej, de er ikke enige med mig, sæt dem i fængsel." Come on.. Markus, hvad Sander hentyder til, siger vel sig selv - superego aka. Markus King, som står så pænt i din brugerprofil.

Ha' en go' aften. :-)

skrevet 20/6 2009
007
209 indlæg
#41 Men det er sådan set også en meget god reel novellesamling.

skrevet 20/6 2009
spirende vip
112 indlæg
DanishDove, ingen siger det er så enkelt, for det er det ikke. Desuden skal der ikke hacks til. Hvordan havde i forestillet jer verden var skruet sammen? Lad være med at lade som ingenting, i ved stort set godt, at ALLE er korrupte, det er ingen amerikans Hollywood film, det er verden. Desuden er det ikke nogen meningssag, der vil nok være strenge argumenter for lukningen af en side, hvilket jeg har haft succes med at få gjort en enkelt gang tidligere. Med min advokat ved min side, bliver det skam helt lovligt at få denne lukket, ingen hokus pokus.

"King" er mit efternavn, er halvt englænder. Så langt synker jeg ikke, at give titler, som et lille barn. Og jeg ved da udmærket hvad Sander hentyder til, men hvis Sander vil sige noget, bør han nok sige det direkte.

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Hallo, sagde ikke at der SKULLE bruges hacks til at få lukket en side, men at du ikke har nogle "gode kontakter" med DK-Hostmasters, eller hvem det nu skulle være, og bare kan betale for at få lukket en side. Så skulle det da også være fordi, at siden man er på, gør noget meget uvoligt, men det kommer stadig ikke dig ved, det eneste du kan gøre der, at at anmelde det og ikke blive slæbt med i retten og hvad ved jeg.

I dit sidste indlæg skriver du, at du har fået det gjort "en enkelt gang", men i et tidligere indlæg skriver du, "til det andet, tro mig, det kan jeg, og har haft succes med dette tidligere i andre situationer, som jeg ikke vil ind på." Flertal? Oh hva :-)

Det kan du stadig tænke dig til (hvad han hentød til... hvorfor skulle han skrive det direkte).

---

Lad nu bare Frederik vælge, hvad der skal laves først og hvad der ikke skal laves først. Hvor svært kan det være.. Funktionen kommer jo nok, han har bare gang i andet lige nu. Hvis han synes noget andet er mere vigtigt, så lad ham lave det først, hvis du er utilfreds med at netop den funktion du savner ikke er her lige præcis nu, så opret dig på Rowl i stedet.

skrevet 20/6 2009
007
209 indlæg
Tilføjelse: Det kræver ikke aftaler med diverse mennesker, bare du har nok penge, så kan du gøre, hvad du vil..

skrevet 20/6 2009
007
209 indlæg
Skal vi ikke bare stoppe debatten her. Jeg har fået rigeligt svar. :-)

skrevet 20/6 2009
giddens
92 indlæg
Vor Herre bevares.. En god advokat kan gøre ting og sager, sværer er det ikke, hvilket jeg tilfældigvis er besidder af. Endvidere har jeg kontakter indenfor DK-HostMaster, gør det hele meget simplere..:)

Ja, flertal og flertal. Jeg sagde "andre situationer". Flere situationer ikke flere nedlukninger. Sproget er den smuk ting, ligesom advokater. Du kan vende og dreje på tingene til egen fordel, endda helt lovligt, men disse metoder gør jeg ikke brug af vel at mærke.

Hvorfor skulle han sige det indirekte? Hvorfor ikke bare sige tingene ligeud, ville ikke gøre den store forskel. Hvad vigtigere er, at dette er irrelevant, så undlad at svarer på dette tak..:)

Jeg er allerede oprettet på Rowl, ligeledes er jeg oprettet på tonsvis af andre sites. Denne diskussion er dog afsluttet, og tror vi alle fik sagt hvad vi ville, og mere til.

Ang. penge, har jeg ligeledes langt mere end rigeligt og langt mere end jeg nogensinde vil kunne bruge. Men det kræver kontakter og midler, penge i sig selv er intet af værdi. Desuden er jeg modstander af korruption og bestikkelse, og ville aldrig gøre dette. Du tænker muligvis "dobbeltmoralsk", men dette er ikke tilfældet. Du kender ikke situationen dengang, og det kommer heller ikke dig ved.

Jacob--> Haha, ja, det kan man vel godt sige. Under alle omstændigheder, kan dette tråd ikke varer ved i al evighed, så bare lad den fortsætte til den endag dør..:)

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Jo, den stopper her.

(Her har vi så set et eksempel på ham Oskar fra Rowl, hvis nogle husker ham - forskell ligger bare i, at her er han som voksen mand.... jeg går udfra, at det er dig på billedet på din hjemmeside, Markus :-)

skrevet 20/6 2009
007
209 indlæg
DanishDove--> Er du rablende gal? Først og fremmest er ham på billedet en forfatter, ikke mig. Dernæst kan jeg godt huske Oskar, og må sige, der er stor forskel. Hvad har du at sammenligne? Penge? Han påstod han var rig, hvor hans familie havde 4 milioner i overskud. Han gjorde et nummer med sine penge, hvilket jeg på intet tidspunkt har gjort eller vil gøre. At jeg er så heldig at have en hjerne stor nok til at have succes indenfor businessbranchen, og har tjent rigeligt med penge, er en gave fra Gud, som jeg takker ham for. Hvilken uforskammethed at samligne på denne måde, det jo absurt..!

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Forfatter eller ej, hvem ville også vide det. :-)

Der er ikke stor forskel, punktum. Bye, ikke mere off-topic. :-)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Ingen har tvunget dig til at diskutere, men du har åbenbart ikke forstand på dette. Du har ikke engang nogle argumenter, hvilket folk sådan plejer at tolke det som "lamt".. Anyway, det er ikke offtopic, idet topic har ændret kurs.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Jeg har en masse argumenter.

- Du ved vidst ikke, hvad off topic er? Nej, godt nok.. men Gud kan jo heller ikke give dig viden om alting. :-)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Markus og DanishDove, Stop nu bare diskutionen?, Skriv over Wall eller pm, pm ville folk nok foretrække ;)

skrevet 21/6 2009
faglært
241 indlæg
#52--> Haha, jeg ved hvad offtopic er, men emnet kan tage drejninger, som i sidste ende vil ende i trådens rod og altså spørgsmålet ved indlæg #0.

Viden om alt har jeg heller aldrig bedt om, men viden om en masse er straks en anden ting..:)

Backy--> En diskussion skal afsluttes, hvad nytter den, hvis den ikke ender med en pointe og et resultat? Desuden bliver man beskyldt for ting og sager, kunne være interessant at vide hvorfor.. Tilsynladende virker det ikke somom, at folk har argumenter for hvad de siger, hvilket er en skam..:)

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Der er som sagt argumenter, men hvorfor skal du være så barnlig at køre videre hele tiden og lægge op til mere useriøst debat? Jesus christ... kids.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Tvivler stærkt på, at du kan kalde mig kids.. Først er jeg ikke flertal, som du så højt elsker, dernæst er det en princip sag. Du beskylder, og forventer vi bare skal tie stille, den går ikke.

Desuden fik jeg ikke rigtig fat i dine argumenter, det mest "kids" agtige er at sige "Der er ikke stor forskel, punktum.".. Anyway, det klogeste du kunne gøre for at afslutte diskussionen var simpelt hen ikke at svarer..:)

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Det var netop det jeg forventede du ikke ville gøre (at svare.. men det gjorde du).

Kan du ikke engelsk, eller hvad knægt? Ja, det er flertal. Kids = børn... MEN normalt når man skriver/taler/siger sådan en sætning, som fx hvis en eller anden unge opfører sig tåbeligt, "årh.. børn.."

Oh well..

1) Du tror, at du har multimilliadær

2) Du har kontakter med mange "magthavende"

3) Du har en advokat, der er lidt for kraaaazy og kan vinde alle dine sager, om hjemmesider du ikke kan lide og som skal lukkes

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Jeg tror det netop er mig der kan engelsk.. I det engelske sprog bruger man slet ikke disse udtryk som man gør på dansk.

Jeg tror intet, jeg ved. Jeg er ingen multimilliadær, nej, men jeg har rigeligt med penge. At jeg har kontakter passer dog også. Desuden er min advokat dog en ting for sig selv. Ingen siger han kan vinde alle sager, men er rimelig dygtig til sit arbejde.

Vor herre bevares, såsnart folk fortæller man har penge, begynder folk som dig at være modsigende. For din skyld, er jeg en lille fattig stakkel, uden firma, uden hus, uden advokat :P, uden en eneste ting. Anyway, sidste kommentar fra min side af, du kan tydeligvis ikke finde ud af at diskutere.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Ja, du kan engelsk... du er bedre til det end nogen andet. Du er jo det hele, ikke sandt..

Du skrev før, at du har (altså penge..)

Ang. penge, har jeg ligeledes langt mere end rigeligt og langt mere end jeg nogensinde vil kunne bruge.

Kan du snart bestemme dig? Og man kan sagtens bruge en milliard hurtigt, hvis man gad.. bare lige for at nævne det.. (så nu burde du har virkelig mange penge. :-)

Undskyld, store hersker, undskyld (og nej.. jeg kan ikke finde ud af at diskutere.. åh nej, nu går verden under.. gider sgu da ikke tage det her seriøst, come om :-)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Tilføjelse: Angående min "kids"-sætning.

Engelsk: "Oh dear lord, kids..."

Dansk: "Åh kære gud, børn..."

Som du ser bruger man også det udtryk på engelsk, men hey, du har lige sagt du ikke ville svare mere.. kan du holde på det.. hm.. lad os vente og se. Good luck.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Godaften til alle.

Marcus, jeg henvender mig især til dig og din måde at fremstå på som menneske i den her tråd.

Jeg ved dårligt hvor jeg skal start eller slutte, fordi jeg er mildest talt målløs over din opførsel.

Du har ordet i din magt, den skal du have, men bruger den på næsten det laveste niveau jeg længe har set.

Jacob efterlyser »Udvalgte tråde« fra rowl.

Udemærket forslag er min første tanke, men næste tanke var om vi måske kunne finde en anden mere "personlig" løsning for saForum, så det ikke bliver en kopi?

På én eller anden mystisk måde er det endt med, at du gerne i store vendinger og fine salgstaler pointerer hvordan du mener prioriteringen på siden skal være.

Ydermere skal vi alle vide om dit velhaver liv med rengøringsdame, kok, tjener og mange penge?

Du træder nu en hel del over stregen, når du antyder du er i stand til ved advokatbistand at lukke siden her.

Du henviser endda til tidligere situationer, som du i samme sætning understreger ikke har noget med denne her sag at gøre og derfor er ganske irrelevant i tråden her, udover du igen skal pisse territoriet af.

Jeg har selv arbejdet i IT verdenen i 10 år til en udemærket hyre og lever efter måde. Jeg har også gemt til side gennem tiden Markus. Og er det her den skal stå eller falde, så mødes vi face to face i retten. Ser du saForum hostes på min server og jer ser derfor også dine udfald her i tråden her som et angreb mod mine systemer.

Det kunne jeg måske se frem til, fordi du har gjort alt for at skjule din identitet ikke alene på saForum, din egen side og på dk-hostmaster (anden registrant). Så længe du ikke kan træde frem i offentlig person og vedstå din identitet, kan jeg ikke tage dig det mindste alvorligt.

Til slut vil jeg gerne høre din forklaring på, at Frederik ikke må bruge "tåbelig" uden det falder dig for brystet, når du i seneste indlæg mener "rablende gal" kan gå an?

Du vil have din ret og trumler alt og alle i den her tråd. Hvornår har din blodtand fået nok?

Jeg forventer dels et ligeså lavt svar fra dig, som du har givet alle andre og forventer endvidere, at tråden her dør snarrest omend du skal få det sidste ord.

Og dermed er der også gået en anbefaling videre til alle på saForum om ikke at fortsætte det her emne.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
40 indlæg
Martin > Thumbs up, du fik sagt det, som jeg egentlig mere eller mindre tænkte. Jeg har også hørt en lille fugl pippe om noget "identitet" her.. hm..? Nevermind! Jeg vil nu lade vær med at 'bumpe' denne tråd længere. Jeg er sikker på, at det hele mere eller mindre er kommet på plads.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Vær mindre at vores kære Markus er blevet mange-millionær meget meget meget hurtigt, vil jeg nu sige at han bare er en troll.

http://www.eksperten.dk/spm/861878

Hmm, ok, så giver det straks mening.. Kender du en billig SMS Gateway-dims? Hvis der sendes 1000 SMS'er per dag (hvilket nok ikke helt passer) til en pris på 0,80 kroner per SMS i et helt år, vil det nå op på de 300.000 kroner, hvilket jeg ikke lige har råd til..

.. Det var så i januar i år.

skrevet 21/6 2009
karsten 69
49 indlæg
Ahhh! Jeg kan sgu ikke lade vær! :( Haha, så her kommer den.. "Det var det jeg sagde.. Oskar-klon".

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Så skal jeg give jer mine sidste ord, selvom jeg ellers ikke havde i sinde at svare, undskyld DanishDove..;)

Jeg har muligvis givet et ekstremt dårligt indtryk af mig selv, hvilket aldrig har været meningen. Jeg er slet ikke typen, der skal stå og snakke om de rigdomme, jeg nu engang måtte besidde, det ligner mig slet ikke, hvilket det åbenbart alligevel ser ud til, hertil beklager jeg.

Til DanishDove, angående pengene, har JEG flere penge end JEG nogensinde vil kunne bruge. Ja, jeg kan købe et par jordgrunde til et par millioner, og derved have brugt alle mine penge, men den slags gør jeg slet ikke af person. At jeg har alt det nye og flotte er udelukkende grundet mit arbejdes krav, for at holde en god og succesfuld virksomhed. Prestigen er en vigtig del af businesslivet, hvilket jeg ikke kan lægge fra mig, lige med det samme.

Martin, du har til dels ret, og dog ikke. Jeg mindes desuden aldrig at have fortalt om hverken min rengøringsdame, tjener eller kok, kunne du evt. henvise?

Jeg har fra start af sagt, at dette aldrig har været rettet mod SaForum.dk, ang. advokaten, for slet ikke at snakke om dig. Det var et eksempel, hvor I selv kørte videre på det. At jeg har prøvet det i et andet tilfælde var dog irrelevant for emnet, men eftersom tråden tog en drejning, blev det pludseligt relevant.

Så er der en anden ting. Mit liv som businessmand og mit personliv vælger jeg at adskille totalt. Tro mig, at have så travlt, til ikke at have tid til sig selv, er et helved. Derfor jeg bevidst har valgt at skjule min identitet, alle steder, ikke blot her. Desuden er det bevidst, at i ikke skulle kunne finde oplysninger om mit navn på nettet (selv børneside vil fremkomme ved en søgning), dette skyldes ting, som er private..:) Men nu er det sådan, at både arbejde og alt det andet skaber min personlighed, og dermed mig selv, hvilket vil sige, at jeg tiltider ikke kan udlukke ting, der sker i min hverdag, eksempelvis med advokater, tjenestefolk og lignende.

For at svare på dit spørgsmål angående "rablende gal", er det nedladende at forveksle mig med en mindreårig knægt, som de fleste har haft dårlige erfaringer med, desuden kan jeg ikke se nogen grund til at han overhoved nævnes. At DanishDove derefter kalder mig "kids", "knægt", og lignende er straks en anden sag, hvilket jeg ikke finder mig i, alligevel skal der nok mere til end det til at provokere mig.

Ligeledes vil jeg sige, at en diskussion SKAL afsluttes, hvilket jeg også sagde tidligere. Der værste jeg kender til, er meningsløshed, og vi har diskuteret og diskuteret, hvortil der tilsidst intet gavner eller der kommer konflikter der ikke løses. Vi bliver nødt til at give det mening, derfor jeg fortsætter, af princip.

Dit seneste indlæg DanishDove, bekræfter, at du ikke har argumenteret for dine overstående indlæg, som hvor Martin har gjort, men lad det nu ligge..:) Endvidere har jeg intet at skulle bevise, enhver idiot kan fortælle løgne over nettet, jeres beslutning og valg om jeg er en af disse. Nærer i tillid, er det kun godt, ellers er der intet at gøre, man skal alligevel ikke have tillid til alle på nettet, man ikke kender. Er udmærket klar over, at dette er hvad i tror, men igen, har intet at bevise for nogen af jer, punktum..;)

Til slut, vil jeg bede jer om forladelse, hvis jeg har gået over stregen, som Martin så smukt siger det, ret skal være ret. Alligevel fortryder jeg ikke et ord, det er der ingen grund til.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Og Esben--> 300.000 kroner er ikke få penge. At man har penge er ikke ensbetydende med, at man skal bruge dem alle hurtigst muligt. Jeg havde råd, naturligvis havde jeg det, men så ville der gå rod i andre ting, desuden er der vigtigere ting at bruge pengene på. Godt eksempel du kom med der..:)

Desuden, hvis du søger lidt bedre, vil du støde på børnesider og andet, her vil du i det mindste kunne beskylde mig for at at lyve og i virkeligheden er 12 år gammel. Vor herre bevares..

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Hvis du var voksen, hvorfor ved du så ikke bedre hvordan man behandler unge mellem 13 og 20 på den her side og mener det er okay at svine til på den ret umoden måde du har lagt for dagen?

Fister.

Du er 12 år gammel.

Du har ikke et fucking palads med rengøringsdamer og kokke, og millioner af kroner.

Du er ikke Artemis Fowl!

Gå nu i seng. Det er alt for lang tid over din sengetid.

Og så begynd lige at opføre dig ordentligt, før du får skizofreni eller kommer til at impersonisere en person, som kan sagsøge dig for det. På internettet er du ikke anonym medmindre du virkelig ved hvordan det virker helt ind til benene, og det kan jeg se, du ikke gør.

http://whois.domaintools.com/artemis-fowl.dk

Besøg den lige, så skal du se, hvad man kan få at vide om dig og din side (og din far).

skrevet 21/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Hvorfor skulle du føle dig provokeret over, at jeg kalder dig et barn, når du siger, at jeg er rablende gal, men tidligere skriver du selv, at Frederik ikke må sige, du er lidt tåbelig? Tsk.

Martin tilføjer kok, tjener, stuepige og hvad ved jeg, fordi - som har selv skriver i sit indlæg - du vil have, at vi andre skal se dig som en meget velhavende mand med flere milliarder på kontoen, hvilket du ikke er. Du burde vide bedre, du er trods alt en voksen mand (..ja, det går jeg da udfra, du har jo både milliarder, travlt businessliv og en meget dygtig advokat), men årh ja.. jeg glemte, at du nok var så rig og magtfuld, at du bliver nød til at udgive dig selv for at være andre personer. :-)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Tilføjelse: Når jeg siger, at du kan bruge pengene enorm hurtigt, hentyder jeg slet ikke til, at man skulle købe et par jordgrunde.. Der er skam så meget andet, man kunne bruge de penge på. Forresten blev dit SMS-projekt aldrig til noget. Hvorfor ikke? Du var syg - havde du ondt i maven og måtte stoppe hele arbejdet? :-)

Kan du ikke bare indrømme, at du ikke er så velhavende, som du fremstår.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
I bliver ved, og beskylder mig for det, ak ja, sådan må det vel være.. Havde regnet med lignende kommentarer fra jeres side af, såsnart man undskylder, tager i chancen og hopper på en for helt at udslette vedkommende, der altså er mig. Jamen det var da forudsigeligt..:)

Sander--> Hvor, helt nøjagtigt, har jeg svinet nogen til? Dernæst, hvor har jeg opført mig umodent? Kom med argumenter i stedet for løse ord, beskyldninger og fordomme.. Endvidere er jeg hverken Artemis Fowl, 12 år eller ejer af et palads. Desuden har jeg ingen sengetid.

For lige at gøre en ting klart, står mit domæne ikke registeret i mit navn, ej hellere min far.. Vor herre bevares for en beskyldning, at opdigte en helt ny person og give sig ud for at være vedkommende. Tænk dig lidt om, og du vil se hvor latterligt det er.

DanishDove--> Jeg svarede Frederik med, at der INGEN GRUND var til at kalde mig tåbelig, hvilket ikke har med noget at gøre. Desuden spurgte jeg om du var rablende gal, ikke nogen konklusion, dernæst er jeg ingen knægt. Denne diskussion er virkelig ligegyldig, og dét er offtopic.

Jeg havde ingen intention til at vise ELLER fortælle om mit velhavende. Angående min advokat, var det blot et eksempel på hvad der burde prioriteres, ikke et eksempel på mit velhavende. At i så kører videre på det, tvinger andre ting frem, eksempelvis mine tjenestefolk. Det har aldrig været meningen at de skulle indblandes.

Og for at gøre en ting klar, jeg er ikke nogen mand i 50erne, ej ellers 40erne. Min historie er ikke noget hokus pokus, som en fattig stakkel der ingenting havde, hvorefter en ond heks gav ham 3 ønsker. Jeg arvede en sum penge, fik dem i værk, og fik en stigende indtjening, som har medført succes.

Desuden var min sygdom ikke skyld i at projektet standsede, men en helt anden grund, der vel burde være forståelig. Det var simpelthen ikke det værd. 1000 SMSer per dag er først og fremmest ikke korrekt, hvis jeg valgte at publicere dette projekt. Mindst skulle der 10.000 SMSer til. Hver SMS koster 0.80 kroner, på et år vil der gå mange penge, uden indtjening. Desuden var der fejl i omregningen.

Hvorfor skulle jeg indrømme noget, der ikke er korrekt? Jeg fornemmer en vis misundelse over enhver, der har deltaget i denne tråd. Dette er muligvis ikke sandt, men hvorfor skulle i anklage ALLE, der påstår at have penge? Penge er ikke alt, ikke engang tæt på. Forstår i, businesslivet er dobbeltmoralsk, men det er den pris man må betale. Folk er overfaldiske og falske, når man snakker med konkurrenter, virker man så venlig, men inderst inde får man lyst til at tage en bazooka, og skyde vedkommende. I tror businessmænd er som i film eller lign., det er de nok også, bare ikke sådan rigtigt i Danmark. Har i overhoved mødt og snakket med en businessmand tidligere? Nok ikke, ellers burde i vide hvad jeg snakker om.

Lige en ting til. Jeg kan sagtens kalde mig millionær, men det lyder langt større, end hvad jeg ejer. Jeg er overbevist om, at mange danskere ejer en million kroner mindst, hvis de samler alle deres penge sammen, i så fald kan de, i teorien, kalde sig selv millionære.. Men er de nu også det? Jeg ejer et par millioner, men det gør mig ikke millionær, det er min arbejde der gør. Prestigen er som sagt det vigtigste i businesslivet.

Tror i jeg nogensinde ville sige dette, hvis folk kender min identitet helt nøjagtig? Det tvivler jeg stærkt på, derfor jeg vælger at adskille mit liv. Desuden kan jeg sagtens filme mit hus, mine tjenestefolk og alt andet, og vise jer det, men hvad skulle jeg få ud af det? Ville det ændre på jeres synspunkt? Ville du, DanishDove, tage dine beskyldninger i dig? I så fald, gavner det mig ikke, tvært i mod. Jeg har stadig intet at skulle bevise for nogen af jer, det vil alligevel ikke gøre nogen forskel.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Burde en admin ikke lukke og låse tråden?, der er kommet svar, synes tråden er kommet ud på et sidespor?

skrevet 21/6 2009
teodor
210 indlæg
Jamen så klager de jo bare over den er låst også..

skrevet 21/6 2009
faglært
126 indlæg
Når du skriver "er du rablende gal!?" hentyder du også mere eller mindre til, at jeg faktisk skulle være rablende gal.

Hvem har forresten sagt, at vi tror businessmænd er som dem i film? Ingen! Du snakker om ting, vi slet ikke har bragt på bane. Kan du overhovedet selv finde ud af, hvem du er og hvad du egentlig har. Vi har aldrig bedt dig om at høre, hvor velhavende du er, det rager os.. i hvert fald mig.. en papand - og nej, er ikke misundelig på dit liv, langt fra, jeg ville skamme mig, hvis jeg var dig.

----

Jeg havde ingen intention til at vise ELLER fortælle om mit velhavende. Angående min advokat, var det blot et eksempel på hvad der burde prioriteres, ikke et eksempel på mit velhavende. At i så kører videre på det, tvinger andre ting frem, eksempelvis mine tjenestefolk. Det har aldrig været meningen at de skulle indblandes.

Igen skal vi åbenbart vide, at du ren faktisk har tjenestefolk (..som om ;-).

----

Angående dit projekt, så er du da fuld af løgn. Noget må være løgn! På Eksperten skriver du, at du blev syg og ikke kunne køre videre, men ville vende tilbage og nu er det pga. sms-taksterne. Altså det koster sgu ikke 80 øre at sende en SMS.

----

En ting mere nu, hvor jeg allerede er godt igang. :-)

Nej, jeg ville ikke tage noget som helst tilbage, hvis du filmede dine såkaldte overdrevet coolé omgivelser, mr. velhavende-i-tyverne-eller-trediverne (ja, du var jo ikke i 40erne eller 50erne... tvivler på du er i 60erne.. og du kan umuligt være teenager, eller nå nej, det kan du faktisk godt.. bare med et lidt forkert sammenskruet hoved). :-)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
JokkeeDK > Om tråden bliver lukket eller ej, gør ikke så meget for min skyld. :D

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
nu når han siger han har et firma, hvad er det for et firma? har det en hjemmeside?, hvad er navnet på det?

skrevet 21/6 2009
teodor
210 indlæg
Det kan også være, at det firma er hemmeligt (..også hvad firmaet laver), men spændene kunne det da være at få afvide. :-)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
@Marcus:

Frederik spurgte, hvornår? Jeg svarede om tre dage. Sagt med et ironisk grin og glimt i øjet ;)

Men lige nu forstår jeg intet, nogen der gider at briefe?

skrevet 21/6 2009
wannabe
25 indlæg
DanishDove--> Sådan kunne man også se på det..;)

Desuden ser det ud til, at I tror at businessmænd er fra filmene, med de kommentarer i kommer med. Om du skammer dig eller ej, hvis du var mig, er irrelevant, idet du aldrig vil komme til at være mig, heldigvis.

Angående tjenestefolk, har jeg aldrig benægtet, at have nogle.

På Eksperten skrev jeg, at jeg ikke lige havde hjerne nok til at overskue det. Jeg er naturligvis blevet rask siden da, og har regnet på tingene. Hvorfor kan tingene ikke bare være som de rent faktisk er? Hvorfor i al verden skulle jeg lyve på det punkt eller andre punkter for den sags skyld? På Gateway-siden koster det 0.80 kroner per SMS, tjek evt. selv efter. Det er ikke en almindelig SMS, men SMS over nettet, hvilket vil svare til FriSMS.dk, SMSMe.dk, osv osv.

Ja, er yngre end de 40..;)

Du påstår selv, at det ikke ville hjælpe, at bevise noget for dig, hvorfor jeg så skulle fortælle dig mit firmas navn eller noget som helst andet, kan jeg ikke se nogen grund til. Hvis du ser sandheden for øjnene, ville du ikke tro på det, det er så tilsyneladende dig, der er skruet forkert sammen.

Bakker Simon op, hvis vi ikke kan give tråden mening, bør den ophøre. Vi kunne blive ved med at diskutere, og det ser ikke ud til at nogen vil overtales.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Markus fremstår som en meget magthavende mand med millioner, som kan få en hver hjemmeside lukket ned. Vi/jeg sidder egentlig bare og venter på, om han offentliggøre, hvad han ellers så successrige firma er navngivet og hvad for noget arbejde det laver... vi burde jo kunne genkende det, hvis navnet kommer frem, da han jo som sagt har tjent stort på det, i følge ham selv.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
C4D--> Så er jeg med..:)

Vi sidder såmænd bare og diskutere, om jeg i virkeligheden er Markus, eller ej.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Hov, så lige du havde svaret.. :-)

Jamen, det kunne da være sjovt, at vide, hvad de firma egentlig hed, det må jo være et successrigt firma!

Og nej.. ikke alle gateways har priser på 80 øre.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Og igen havde du svaret.. ih altså! :P

Det kan da godt være, at dit rigtige navn er Markus King, halvt amerikaner, eller hvad du var. Hvorfor så oprette hjemmesider i andre navne? Det er vel din hjemmeside.. eller du kunne selvfølgelig også bare reklamere for det, men alligevel. :)

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Danish--> Jeg har aldrig sagt, jeg kan få enhver hjemmeside lukket, har blot sagt, at have haft mulighed med dette tidligere. Desuden er jeg ingen "meget magthavende mand", men en mand med mange kontakter, der har magt..:) Så må øjnene der ser, bedømme om jeg selv er magthavende eller ej.

#81+82--> Haha.. Jeg har desuden sagt, at have stigende indtjening, der medførte succes, ikke noget der kunne måle sig så stor som du muligvis tror.. For at gøre det lidt lettere, arbejder med mobiltelefoner og lignende.

Er desuden briter.. Om jeg opretter hjemmesider i andres navne er vel helt op til mig, dog havde denne en anden historie..

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Jamen så briter.. Og nej, at oprette hjemmesider i andre navne må man ikke. Det er da for dumt, du kan da bare bede DK-hostmasters om at fjerne dine oplysninger, så du bliver anonym - sværere er det ikke og der behøves du ikke engang at have gode kontakter.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
DanishDove--> Meget muligt, men nu er det ikke lige sådan, jeg gjorde det for at skjule min identitet, med lige netop dén hjemmeside. Det var ment som en gave, og af den ene eller anden grund, skete det ikke, hvorefter jeg beholdte den. Det er naturligvis mig der betaler, gennem den anden.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Det kunne du da bare ha' skrevet, så havde du slippet for at høre min prædiken om, hvor dumt det er osv.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Det burde jeg nok, om forladelse.

By the way, tror ikke lige det var det største problem.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Smut så med dig Markus!

Du har fået din hjemmeside registreret i en andens navn, fordi du ikke selv er gammel nok.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Sander--> Så siger vi det. Desuden modtog du min PM? Ser ikke ud til at den blev sendt.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
DanishDove, det er da ikke let at skjule sine oplysninger på DK-hostmaster, med mindre man har søgt om at få sin adresse hemmlig i telefon bøger osv.

skrevet 21/6 2009
teodor
210 indlæg
HAHA :D

Hej allesammen , og undskyld jeg bare sådan uden videre bryder ind i jeres hyggelige lille samtale .. Det ser super spændende ud alt sammen , men har dog ikke læst ret mange andre indlæg end Markus's - og mere behøver jeg da nok heller ikke xD

Jeg er en dreng med humor, hvis jeg selv skal sige det på en pæn måde .. Og jeg må indrømme at jeg sjældent har været tættere på at brække mig af grin end da jeg læste indlæg #65:
Til DanishDove, angående pengene, har JEG flere penge end JEG nogensinde vil kunne bruge. Ja, jeg kan købe et par jordgrunde til et par millioner, og derved have brugt alle mine penge, men den slags gør jeg slet ikke af person. At jeg har alt det nye og flotte er udelukkende grundet mit arbejdes krav, for at holde en god og succesfuld virksomhed. Prestigen er en vigtig del af businesslivet, hvilket jeg ikke kan lægge fra mig, lige med det samme.

Jeg ved virkelig ikke om jeg bare er langsom eller måske lidt halvdebil, men hvis ikke, har jeg så ikke ret når jeg nu siger at man som en vigtig del at businesslivet måske burde have vigtigere ting at tage sig til, end at mildest talt rakke ned på Prioriteringen af opgaver på en mindre hjemmeside som denne?

Helt ærligt Markus - hvis det er det du hedder - så lad være med at drømme dig større end du er, det kommer der sjældent gode ting ud af - jeg selv hedder Mads Jørgensen, er 16 år gammel (fylder sytten i næste uge ;)) og har blå øjne .. Hvad med dig ? Markus ? ( eller kim eller børge eller grethe )

Og undskyld hvis jeg med min anklage - og ja , det er en anklage hvis du skulle være i tvivl - har såret dine følelser eller din person - men det kan du nok godt klare , ik' ? ;) ..

For du er jo businessman og du er også den der tjener penge til virksomheden , ik' ? Markus "King" ? .. helt ærligt ..

Du glemmer måske en lille detalje .. Hvis man har en virksomhed søde skat - så skal man momsregistreres , eller er virksomheden ulovlig .. Desuden skal du registreres som virksomhedsejer .. Sådanne oplysninger findes faktisk på nettet (www.cvr.dk hvis du skulle være i tvivl) .. eller .. i dit tilfælde - sådanne oplysninger findes IKKE ..

Men hav en god dag - også til alle jer andre :D

Mads "Mol" Jørgensen over and out ..

// Personer, der er optagne af entreprenørarbejde med henblik på overrumplende underminering af andres geofysiske eksistensgrundlag, må kalkulere med væsentlige statistiske risici for selv at blive offer for omtalte virksomhed //

skrevet 21/6 2009
bøget bue
33 indlæg

// Personer, der er optagne af entreprenørarbejde med henblik på overrumplende underminering af andres geofysiske eksistensgrundlag, må kalkulere med væsentlige statistiske risici for selv at blive offer for omtalte virksomhed //

Det var nogen svære ord du kom med der.. :-)

Men altså nu dør den her tråd da snart.

skrevet 21/6 2009
giddens
92 indlæg
Undskyld - lidt kancelli fra " http://www.ambassen.dk/alternativ/kancelli.php " ..

Betyder på normalt dansk: "Den der graver en grav for andre, risikerer selv at falde i den"

skrevet 21/6 2009
bøget bue
33 indlæg
Mads--> Synes du skulle tage og læse hele tråden.

Tror du ikke, at businessmænd har deres eget liv uden for arbejdet? Netop hvad jeg siger, I tror businessmænd er folk fra filmene, hvilket ikke er tilfældet, især ikke i Danmark.

Ang. CVR, aner du intet til mit firma, hvilket ikke er grundlag nok til at anklage. Skulle jeg fortælle dig historien, kunne jeg lige så godt fortælle alt andet, hvilket jeg ikke har i sinde. Alt dette r diskuteret, og bør ikke diskuteres igen.

Denne tråd var, som Jacob siger, ved at dø, kan ingen grund se til at du starter den op igen.

Tak og god dag til dig også, desuden, tillykke med fødselsdagen.

Markus "King"..;)

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
94'th post!!

skrevet 21/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Err... I meanz... 95'th post.

skrevet 21/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Jeg vil altså stadig gerne høre hvad det er for et firma du har, hvis det altså er noget du gider fortælle

skrevet 21/6 2009
teodor
210 indlæg
#97 > Altså .. Nu har han jo allerede snakket om hans enorme hus og hans rengøringskone, hans åbenbart suværene hukommelse (eller hvad det nu ellers kan være der giver dig mulighed for at vide HVOR du har ALLE dine ting henne).

Såeh. Du er ikke ene om at vente ;)

skrevet 21/6 2009
bøget bue
33 indlæg
nu det ik for at hænge nogen ud på nogen måde, men det sku hurtigt som en person kan blive stemplet som Sidney Lee herinde :b (hvis i forstår)

skrevet 22/6 2009
teodor
210 indlæg
NUMMER 100!

http://zunavi.dk/epic_thread.jpg

skrevet 22/6 2009
spirende vip
112 indlæg
#99 > HOV HOV ! vil du så snakke pænt ? troede ikke sådanne skældsord var tilladte herinde ? xD

And yessir - i think Denmark understand what you mean ;D

skrevet 22/6 2009
bøget bue
33 indlæg
http://zunavi.dk/epic_thread.jpg

skrevet 22/6 2009
007
209 indlæg
Frederik :P, der er sku en bug mere,

nummeret i siden kommer ind over ens tekst

skrevet 22/6 2009
teodor
210 indlæg
Troede aldrig at dette skulle ske :P! Bug-fix on the way!

skrevet 22/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
haha, Frederik. Du skal aldrig sige aldrig ;) Den her tråd er vel.... hm... tråd nummer 10-20 stykker eller noget? Og den er nu oppe på 105 svar :O

skrevet 22/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Ja altså jeg har fået skabt en ordenlig debat om noget som egentligt kun var til Frederik. Men også at andre brugere kunne se/skrive at de også ville ha' den funktion. Sikke en debat. :-)

skrevet 22/6 2009
giddens
92 indlæg
#106 den hopper jo mere og mere af sporet for hvert svar (stort set) ;)

skrevet 22/6 2009
spirende vip
127 indlæg
#107 Det kan man da sige.. 8D

skrevet 22/6 2009
giddens
92 indlæg
Ligesom nu :/ :D

skrevet 22/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Kan vi få tråden op på 150 ^^!

hvor blev der af information om det firma så vi kan få afklaret og lukket tråden?

skrevet 22/6 2009
teodor
210 indlæg
Han arbejder/arbejdede åbenbart med mobiltelefoner. Hvilket firma, Markus?

skrevet 22/6 2009
007
209 indlæg
Mw'hahaha ! Der er stadig ingen hits på Markus King i CVR databasen ..

skrevet 22/6 2009
bøget bue
33 indlæg
Det kunne være fordi, at han var ansat i et firma. Det står vel ikke i den database, hvem der er ansat.

skrevet 22/6 2009
007
209 indlæg
Denne tråd er endnu engang åben for besvarelser.

skrevet 22/6 2009
robot
11 indlæg
hvorfor lukke og åbne tråde ?

skrevet 22/6 2009
teodor
210 indlæg
hvorfor lukke og åbne tråde ?

Der var en mindre uoverenstemmelse.

skrevet 22/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Businessmen? Ikke bekendt med det fikse udtryk.

Men én ting er sikkert, har man alle disse lækre rigdomme er dette forum (for unge mellem 13-25?) ikke det første man vil gå til.

Desuden synes jeg lige denne tekst kræver en oversættelse (og til alle generelt, la' dog vær' med at bruge synonymer for at se smart ud, på mig har det den modsatte virkning)

"Personer, der er optagne af entreprenørarbejde med henblik på overrumplende underminering af andres geofysiske eksistensgrundlag, må kalkulere med væsentlige statistiske risici for selv at blive offer for omtalte virksomhed"

Det lyder virkelig dumt! :D

skrevet 23/6 2009
wannabe
25 indlæg

Specielt taget i betragtning, at skaberen vist ikke har haft helt styr på, hvad ordene betød. ;)

Geofysisk = Underjordisk

skrevet 23/6 2009
spirende vip
112 indlæg

BTW: Man må gerne være off-topic her, hvis nu tråden alligevel er helt smadret + den ligger i off-topic sektionen, rite? :P

Sig lige til, hvis jeg skal lade være.

skrevet 23/6 2009
spirende vip
112 indlæg
ohgod. annother innocent thread is killed by capitalism and idiotism.

Come on, be awesome and stop this ridiculous fight over nothing.

skrevet 26/6 2009
wannabe
14 indlæg
Seriøst, folk.

Jeg ved godt at det her er internettet, men tag jer sammen. Drama er der nok af på 4chan, så stop med at skrive ting om hinanden herinde, og ... Ja, tag jer sammen igen.

skrevet 26/6 2009
wannabe
14 indlæg
#120 og for folk deri kke forstår engelsk :P?

skrevet 26/6 2009
teodor
210 indlæg
#121 jeg går til drama!! wuhu! :D

skrevet 26/6 2009
spirende vip
127 indlæg

translate.google.com?

skrevet 26/6 2009
wannabe
14 indlæg
Og det skal vi have en random newbie til at spille voksen for at gøre bedre?

Kuwartzu, du genoplivede tråden for at opfordre os til at stoppe. Nu ender du bare med at starte en ny flamewar herinde med den tone i #124. ;)

skrevet 27/6 2009
spirende vip
112 indlæg
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORGEN DRENGE OG PIGER.

skrevet 27/6 2009
007
209 indlæg
Jeg ved godt at det her er internettet, men tag jer sammen. Drama er der nok af på 4chan, så stop med at skrive ting om hinanden herinde, og ... Ja, tag jer sammen igen.
kuwartzu

Hvad er det der 4chan? Du omtaler det hele tiden ;).

skrevet 27/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
#127 i guess: 4chan.org ;) ?

skrevet 27/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Ja kom med flere underlige indlæg eller luk den her tråd? Det er en "legeplads" lige nu.

skrevet 27/6 2009
giddens
92 indlæg
4chan er en hjemmeside med et community, som for det meste oversætter materiale fra de japanske sites, den er baseret på (f.eks. 2channel), til materiale der er forståeligt i vesten. 4chan er den primære leverandør til materiale på http://encyclopediadramatica.com/, eftersom den er fødestedet for utallige internet-memes. Har du f.eks. nogensinde stødt på pedobear, "over 9000", "can you do a barrel roll?", "i herd u liek mudkipz", longcat, wry, epic fail guy / epic get guy eller mest sandsynligt af alle: "anons", som er de internetbrugere, som bruger 4chan.

I grunden er siden fyldt med trolls og permanoobs, og har særligt ry for sine porno og hentai kategorier, som kun overskinnes af deres random kategori, også kendt som "/b/". (Ja, jeg tænker på engelsk, hvis nogen skulle gå hen og synes, at jeg formulerer mig på en mærkelig måde.)

skrevet 28/6 2009
spirende vip
112 indlæg
#126 Godmorgen til dig BTW. :)

skrevet 28/6 2009
spirende vip
112 indlæg
skrevet 28/6 2009
spirende vip
127 indlæg
#132 Dette er ikke facebook.

Og så pointerer jeg jo bare et faktum. Det betyder ikke nødvendigvis, at jeg hader nogen eller noget bestemt. ;)

skrevet 28/6 2009
spirende vip
112 indlæg
#117 + #118 > ARGH ! Lad mig lige forsvare mig selv her xD ..

Det er ikke mig der har skrevet det , og smed det kun ind til ære for Markus "King" xD ..

skrevet 28/6 2009
bøget bue
33 indlæg
#133 omg, den linker til noget forkert :S Prøv igen: Klik her

skrevet 28/6 2009
spirende vip
127 indlæg
#135 Jeg synes nu ikke, at jeg har gjort noget forkert.

Man kan da sagtens få sætningens mening med, uden mit eksempel i en parantes.

Prøv selv at læs det uden:

"[Den] oversætter materiale fra de japanske sites, den er baseret på, til materiale der er forståeligt i vesten."

Men hvis du er en rigtig grundig grammar-nazi, vil du i stedet opdage, at der er brugt engelsk kommasætning omkring min indskudte sætning "vil du i stedet opdage", hvilket egentlig er ugrammatisk på dansk. ;)

#134 I guess dårligt valg af kilde at citere fra. :P

Men jeg tilgiver dig. ;)

skrevet 28/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Jeg har vidt mødt min "overmand", Sander :-) Det var også bare noget jeg lavede for sjov, fordi jeg kedede mig :P

skrevet 28/6 2009
spirende vip
127 indlæg

Aye. Har 3 forumposts mere end dig.

skrevet 28/6 2009
spirende vip
112 indlæg
Denne tråd er nu lukket. Det var vist ved at tynde ud med relevante svar til denne tråds emne.

skrevet 28/6 2009
robot
11 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.