start en tråd Pil

Feedback på webdesign

forum » webdesign
skrevet 18/6 2009

Hey, jeg er i gang med et design til min kørelære, og ville lige høre jer her inden om hvad i synes om designet her:

http://udviklerne.dk/webdesigns/k%f8reskole.png

Ville være fedt hvis i kunne komme med noget god kretik :)

flytteklar
2 indlæg

Svar
Hej Askilada! Prøv at smide det op i Showcase i stedet. Så bliver designet også rated :)!

På forhånd tak.

skrevet 18/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Hold kæft hvor er det blæret! Det er rigtig flot :D Det eneste jeg mangler er nogle små prikker eller noget der afmærker hvert menupunkt og så en footer, evt. med copyright :-)

skrevet 18/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Nice design :D

- Synes også kun der mangler en footer :)

skrevet 18/6 2009
faglært
513 indlæg
Se hvad jeg mener under showcase. ( En masse konstruktiv kritik og ikke ondt ment på nogen måde )

Velkommen til saForum!

skrevet 18/6 2009
karsten 69
49 indlæg
Tak skal du have Esben.

Jeg ser nu ikke noget kritik på dårlige måder, i og med at kritik er med til at gøre en til en bedre designer :)

Men må ærlig indrømme det er kodningen jeg satser min kariere på

skrevet 18/6 2009
flytteklar
2 indlæg
lide kedeligt måske...

skrevet 21/6 2009
spirende vip
38 indlæg
Ja, Det er lidt kedelige farver, en grøn som baggrund .. ikke det bedste efter min mening. Men ellers fint hvis du er ny!

skrevet 21/6 2009
faglært
241 indlæg
jeg forbinder grøn med fodboldt, græs :P.

prøv med noget så simpelt som lys grå som baggrund

skrevet 21/6 2009
teodor
210 indlæg
8#

JA præcis :D det gør jeg også :D

skrevet 21/6 2009
faglært
241 indlæg
Bilen er noget så flot, det er godt lavet, topbanneret er også flot, men måske bruge den gennemsigtige del fjernes..? Resten er der stort set ikke der store at snakke om, idet det bare er grønt, men som de andre siger, en footer ville være dejligt..:)

Endvidere synes jeg menuen burde være en form for parkeringsplads eller lignende, du ved de hvide streger, der indikerer en plads. Eller også kunne de være et lyskryds. Men ellers meget fint..:)

skrevet 21/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Jeg må desværre skuffe dig. Det er ikke lige min smag! Din bilvector ligner noget, som man hurtigt kan finde på nettet også klaske det ind i ens design. Det med vejbanen og det grønne (måske er det græs...?) er en god idé, men igen, det ser bare ikke så flot ud. Din navigation er også kedelig at se på, det er jo bare en gang tekst, hvad med at pifte den lidt ud med nogle effekter? Desuden mangler du en bund på designet. :-) Det kan sagtens gøres meget bedre, men start med navigationen og lav en bund.

skrevet 21/6 2009
007
209 indlæg
Jeg er glad for du satser på at kode :D Bryder mig ikke om det (ingen onde minder) bare min mening :)

skrevet 21/6 2009
wannabe
25 indlæg
super fedt design, kan specielt godt lide bilen.

skrevet 9/7 2009
wannabe
43 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.