Ja hvad skal man egentlig bruge den til?
"Alle" giver jo omkring 8-10 stjerner, nogle endda uden at skrive andet end 8/10..
Har jeg misforstået brugen og nivuaet på denne side?
Er den her for at vi skal blive bedre eller klappe andre på ryggen fordi de kan noget, som dem der ikke bruger Photoshop, ikke kan?
Kan vi ikke få nogle seriøst kommentarer og ratings i showcasen?
Man kunne også lave to rating systemer, et til dem der bliver forblændet af alt og et til dem der har lidt mere at give af og kender til det program eller faget som arbejdet er lavet indenfor.
Siden her mangler noget seriøsitet, fordi ideen er super god og jeg har savnet en side ligesom denne.
Så håber showcasen bliver brugbar og niveauet på bedømmelserne/kommentarene hævet.
Jeg tilslutter mig KaAn, man kan simpelthen ikke bruge "Jeg giver 10/8"-kommentarerne til noget som helst.
Indtil videre er jeg faktisk også lettere skuffet over det generelle neveau. Det virker, også meget her i forummet, som om at mange bare vil smide så mange indlæg som muligt igennem, hurtigst muligt.
"Fy skamme!" - Men hvis det hjælper en anden til at føre et projekt eller andet ud i livet så er det da vel i orden? At man kommentere det folk smider ud på nettet er vel også okay. Man som du siger jeg giver 8/10 og smutter. Tja, tror han mente noget godt med det eller? Ja Man kan ikke bruge en sådan kommentar til meget.
Er personligt helt enig med ovenstående kommentarer. Der bør være mere konstruktiv kritik i showcasen, så folk kan forbedre sig, og niveauet for stjerner, der bliver givet, er højt - måske alt for højt. Det er ikke noget, som jeg vil regulere på overhovedet, da det er op til brugeren at finde ud af, hvor højt niveauet skal sættes.