start en tråd Pil

Mere info på brugere..

forum » saforum: forslag
skrevet 15/11 2009

Sidder her og keder mig, så kommer lige med et forslag..

Der skal være en fane på folks bruger, hvor der er noget som fx. på rowl.dk, hvor der står "tilføjelser", eller lignende, så folk kan se ALLE tråde, den pågældende bruger har lavet, og hvilke indlæg brugeren har lavet, og selvfølgelig også tutorials og showcases :)

faglært
513 indlæg

Svar
/bump

skrevet 20/11 2009
faglært
513 indlæg
Det er på vej. Dog ikke som et faneblad, men man kommer til at kunne se alle brugerens aktiviteter.

skrevet 2/2 2010
udviklingschef
144 indlæg
Hvad betyder på vej? Så vidt jeg kan se har der ikke været nogle nævneværdige opdateringer siden at siden blev lanceret?

skrevet 5/2 2010
heto
86 indlæg
Selvom jeg har været sløv det sidste halve år til at opdatere, har der altså været opdateringer før det. Bl.a. ordentlig implementering af BB-codes systemet, admin-funktioner, "omkring saForum"-siden og fejlrettelser.

Jeg har en version af siden liggende, hvor der eksempelvis er en ny søge-funktion, "Vis alle aktiviteter" ved hver bruger, nye kategorier til forum og showcase samt en del optimering af SEO. Denne version er dog ikke helt på plads endnu, men jeg begynder at arbejde videre med den i dag.

Det, der især går mig på, er den drastisk faldende aktivitet på siden her. Det er ikke vildt sjovt at sidde og udvikle til en side uden et publikum.

skrevet 6/2 2010
udviklingschef
144 indlæg
Det er heller ikke vildt sjovt at bruge en side, der ikke udvikles.

skrevet 6/2 2010
heto
86 indlæg
Det har du ret i. I hvert fald hvis den ikke er udviklet til et højt niveau i forvejen.

skrevet 6/2 2010
udviklingschef
144 indlæg
Specifikt det med at man ikke kan se alt en bruger tilføjer er meget forstyrrende.

Jeg kan ikke se en anden brugers showcases, eller for den sags skyld mine egne. Medmindre jeg browser igennem alle kategorierne. Hvis jeg kommenterer en brugers showcase, så kan han ikke se dette medmindre han selv tjekker det, men hvis showcaset ikke er på oversigten over nyeste/mest sete og det heller ikke er på brugerens egen oversigt over nyeste, ja så er det stort set fortabt i glemslen.

skrevet 6/2 2010
heto
86 indlæg
Ja, det med at vise alle en brugers aktiviteter kommer som sagt, Trylleklovn. Jeg arbejder også på en slags notifikationer ala Facebooks. Så hvis nogle har kommenteret på ens værker eller tråde, man er koblet til, får man notifikationer.

skrevet 6/2 2010
udviklingschef
144 indlæg
Jeg synes ikke det er godt nok en undskyldning frederik. Hvorfor arbejder du ikke på siden umiddelbart?

skrevet 28/2 2010
flytteklar
5 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.