start en tråd Pil

Off topic for the win!!!

forum » saforum: ris & ros
skrevet 15/6 2009

Ja, for det første: Vi skal have en kategori, som hedder Off Topic. Den mangler vi simpelthen :-D

Men den her tråd er faktisk en lille ros til Frederik - for det første, for at lave den her side, den er fucking nice. Og man kan se du har "kæmpet" for det her og for at det skulle blive fedt :)

Nå, men den her tråd er faktisk en lille ros til Frederik: Han lader os simpelthen lave off topic i trådene - det havde ALDRIG gået på Rowl. __ak ville sikkert have kigget forbi og busted os. Og måske givet os en advarsel.... eller banned os. Jah, her er der sgu skruet op for hyggen og ned for seriøsiteten - selvfølgelig er det seriøst, men det er en hårdfin balance og på saForum er det kraftegdme lykkedes :D

Btw. lig mærke til at der også er off topic i denne tråd ;-)

spirende vip
127 indlæg

Svar
Der findes allerede en kategori kaldet "Ordet er frit", og den svarer til off-topic! ;)

skrevet 15/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Hm, mærkeligt. Jeg kan ikke se kategorien, når jeg opretter en tråd, som standard. Men når jeg zoomer ud kan jeg godt se det :S Og det er ikke fordi der ikke er plads til hele drop down menuen, der er massere af plads "under den" - svært at forklare. Muligvis fordi jeg har en Netbook med lille skærm.... Men når der er plads under :S

skrevet 15/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Jeg kan sagtens se den og "Ordet er frit" er sku et okay navn :D

skrevet 15/6 2009
faglært
126 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.