start en tråd Pil

HTC Hero - hvor kan man købe den?

forum » ordet er frit
skrevet 7/8 2009

Hejsa :)

Nogle som ved hvor man kan købe HTC Hero med eller uden abonnement og om det overhovedet kan svare sig at købe den uden abonnement på nettet?

Og sidst; iPhone 3GS eller HTC Hero?

Ha' en god dag - håber jeg kan få svar hurtigt :-)

faglært
513 indlæg

Svar
HTC Hero med/uden abonnement: Klik her.

Med:

skrevet 7/8 2009
faglært
126 indlæg
#2 Tak :-)

men kan ikke finde den nogle steder med abonnement :S?

skrevet 7/8 2009
faglært
513 indlæg
Den nye iPhone er slet ikke pengene værd! Så hellere tag HTC Hero, som JokkeeDk skriver, MobilPriser.dk burde have _næsten_ alle priser på mobilen med og uden abonnement.

Har du søgt på MobilPriser.dk med abonnement eller hvad?

Nå men her.. Klik her

skrevet 7/8 2009
007
209 indlæg
Lol hvorfor skulle den nye iPhone ikke være pengene værd? Den er op til 4 gange hurtigere end den gamle og har langt bedre kamera. Hvis man absolut ikke kan tåle æble produkter så er htx hero da fin. Men hvis man ikke vil nøjes med en halvfærdigt styresystem og en blodfattig online programbutik så er iPhone eneste reelle bud pt.

skrevet 7/8 2009
heto
86 indlæg
#3 Jo jeg har søgt på den med abonnement, uden held - må vel bare vente så :-(

Bryder mig desværre ikke om Call Me da jeg har meget dårlige erfaringer med dem, bl.a. at de giver en, en regning på 2500 kr når man kun har brugt for omkring 500 kr....

#4 Jeg er IKKE modstander af Æble, har selv en iPod nano :-) dog synes jeg det er ALT for meget at give 6500kr+ for en mobiltlf. UDEN abonnement (siger ikke omkring 4000kr er lidt, bestemt ikke) men vil, hvis jeg skal være helt ærlig hellere købe en HTC - dog vil jeg gerne høre nogle folks mening først... Hvad mener du med "en halvfærdigt styresystem og en blodfattig online programbutik"?

skrevet 7/8 2009
faglært
513 indlæg
Helt enig med trylleklovn, har også lige fået min (opgraderede fra den gamle 3G) og hold kæft en forskel.

Okay jeg håber der er multitasking og lidt federe hjemmeskærme i OS 4.0 (widgets ala Hero) - men bare hastigheden putter denne her telefon i en helt anden klasse.

skrevet 8/8 2009
wannabe
25 indlæg
Ville heller ikke selv oprette mig hos CallMe, men det var det sted jeg kunne finde.

Trylleklovn, det har intet at gøre med om jeg kan lide Apple eller ej. JEG synes bare ikke, at den er værd at købe. Hvis jeg kunne få den gratis af en, fint; så ville jeg bruge den. Hvis jeg kunne købe den billigere evt. brugt fra en ven, så måååske...?

Min storebror har selv en (den første), som han vil sælge. Jeg kan endda få den til 1500 kr,- hvis jeg ville og den bliver låst op her om syv dage og er faktisk slet ikke blive brugt, men jeg vil stadig ikke have den af andre grunde. Igen, det har intet med Apple at gøre, Apple rocks, men telefonen, nej tak. Smag og behag. :-)

skrevet 8/8 2009
007
209 indlæg
Det kommer også an på, hvad man skal bruge sin mobil til. Jeg valgte at købe LG Viewty i stedet og den fungerer uden problemer. Den er hurtig, det er touch og så har den mange forskellige funktioner at byde på, samt 5 MP.. Det er vidst også det den nye iPhone har, ikke?

skrevet 8/8 2009
007
209 indlæg
http://mobilpriser.dk/index.php?page=111&mod_1=4620&m- od_2=4613&x=5&y=11

Skulle gøre en del ;)Syntes meget Iphone ligner en telefon til en Teenager der har brug for noget nice gear (også lækker) Mens hero er mere til den der foretnings mand

skrevet 8/8 2009
karsten 69
95 indlæg
#9 Tjo :P ...

Synes da også HTC er til unge folk ;)? Og iPhone er 2k dyrere :S

Men synes du jeg burde købe en HTC Hero og ved dui om man godt bare kan få lavet et abonnement med ubegrænset internet, måske også ubegrænset sms og så ringe i noget bestemt tid til HTC??

skrevet 9/8 2009
faglært
513 indlæg
Ja hvis man kun skal bruge sin telefon til at ringe fra så er en 3310 nok et bedre bud en iPhone. Men hvis man har nogen som helst ide om at skulle noget andet så er det dybt humoristisk at over andet end en iPhone.

Pt. findes der ikke en mobilbrowser de overhovedet kan sammenlignes med safari på iPhone.

skrevet 14/8 2009
heto
86 indlæg
At overveje andet end iPhone*

skrevet 14/8 2009
heto
86 indlæg
Jeg tror, at det i var GoMorgen Danmark jeg så noget med at HTC Hero var blevet anmeldt bedre end iPhone, altså at den var bedre, men stadig smag og behag.

skrevet 14/8 2009
007
209 indlæg
Hvis go morgen Danmark bruger samme dybt inkompetente anmelder som de bruger på beep, og i et sølle forsøg på at efterligne dr2s success med Nikolai Sonne, har hentet fra en ringe mobil anmelder podcast, så er jeg ikke overrasket over den anmeldelse.

skrevet 14/8 2009
heto
86 indlæg
Aner ikke om deres anmeldere er troværdige eller ej. Men selvom man har MacBook, iPods og hvad der ellers er, behøves man jo ikke have en iPhone, hvis der er noget andet, som er bedre - til billigere pris også.

skrevet 15/8 2009
007
209 indlæg
#15 Jeg er helt enig..

Men kunne godt tænke mig lidt flere svar, da jeg ikke synes jeg har fået mit spørgsmål helt besvaret endnu...

skrevet 15/8 2009
faglært
513 indlæg
Uden abonnement: Klik her

Det er godt nok engelsk OS, men dansk tastatur.

skrevet 16/8 2009
007
209 indlæg
#17 Yea har jeg haft set :-)

Men vil nok hellere have dansk OS :)

skrevet 16/8 2009
faglært
513 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.