start en tråd Pil

baggrunds billed i hver view?

forum » 3d
skrevet 17/7 2009

hej, jeg har trykket F5 og fået 4 views frem, men jeg skal have et baggrunds billed i hver eneste og baggrunds billedet må ikke være det samme i dem alle. jeg har 3 baggrunds billeder til de 3 views der skal have en baggrund men når jeg skifter baggrund på bare en af dem skifter alle, har følgt denne tutorial :

http://www.the-blueprints.com/tutorials/cinema4d/

men har ingen ide om hvorfor baggrunden skifter på ALLE sammen, håber i kan hjælpe, måske over msn? teamviewer?

faglært
241 indlæg

Svar
det er ordnet, skriv hvis du har problemer med det selv. så forklarer jeg hvordan det blev gjort.

skrevet 18/7 2009
faglært
241 indlæg
Forstår ikke helt hvad probelemet er :)

men jeg arbejder selv meget med Cinema 4D

du spørger bare hvis der er noget du vil vide :)

skrevet 21/7 2009
spirende vip
8 indlæg
Spørgsmålet er let nok at forstå, desuden lad mig citere..

det er ordnet, skriv hvis du har problemer med det selv. så forklarer jeg hvordan det blev gjort.
backy

Han har fundet et svar, he he :-)

Får vi snart set noget nyt grafik fra dig, Ove? Backy og jeg overspammer jo showcasen lige pt. som de eneste.

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
3#

Ja vi gør så, desværre har jeg ikke lige lavet noget her igår og nok heller ikke idag, spiller lidt cod4 med gutterne :)

skrevet 22/7 2009
faglært
241 indlæg
Jeg har lige slettet cod4.. maaah.. well, det eneste jeg har lavet i dag er også det der spaceship.

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
5#

Hvorfor har du slettet det :O?

skrevet 22/7 2009
faglært
241 indlæg
Dunno. Jeg har stort set slettet alle mine spil undtagen Left 4 Dead, Killing Floor og Team Fortress 2. :D

Venter på nogle nye - og bedre - titler.. alle spil på markedet lige pt. sucks. :D

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
okay :S alle spil sucks generalt når man ikke spiller samnen med nogen efter min mening. jeg spiller altid med en mate. :)

skrevet 22/7 2009
faglært
241 indlæg
Jeg spiller også online, men stadig... de sucks, det eneste jeg vil game lige nu er Fallout 3 eller Aion. Fallout 3 skal jeg til at installere, igen.. er for lazy.. Aion, betaen er lige pt. lukket og venter egentlig bare på, at den åbner om et par dage.

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
Fallout 3 har jeg også, men spillede kunn i 1 time, har ingen ide om hvad jeg skal :o Aion?=

skrevet 22/7 2009
faglært
241 indlæg
Fallout 3 er det fedeste spil, jeg nogensinde har spillet ved siden af GTA. :-

I starten kan det føles 'nederen' og 'kedeligt', men når du først kommer ud i det åbne landskab er det KONGE!

Du kan evt. bruge snyd, hvis du synes det hele tager for lang tid, der findes bl.a. snyd til levels, skills og en KODE som teleportere end karaktér hen til det sted, hvor questen siger du skal være.

---

Aion, er et MMORPG, et helt splinternyt et, som udkommer d 25 september, hvis man er til den slags spil (jeg er med i betaen :-D)

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
okay. når du kommer ud i det åbne landskab, hvad skal og kan man så?

skrevet 22/7 2009
faglært
241 indlæg
Det er et kæmpe landskab (og der er blevet lavet mange expansions og flere kommer til..). Det handler selvfølgelig om en historie. Man er en dreng, som har mistet sin far, eller han er flygtet og man vil drive ud i verdenen efter et atomangreb og finde sin far. Man kan så stige i levels, perks osv. det fede er, at der er visse skills, som du har brug for. Fx er der skills, som hjælper en med at overbevise børn eller lignende, når man er i samtale (du har fleeeere forskellige svarmuligheder og HVER svarmulighed ændre selve spillet). Så er der et skill, hvor bliver god til at dirke låse op osv. Alt det kan du læse mere om på Fallout 3's wiki, hvis du har lyst. Spillet skal i hvert fald prøves.

Nå ja, så kan man også få sit eget hus.. flere huse.. samt lave sine egne våben og sådan. :-)

Et kæmpe FPS, action, rpg game.

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
Som har fået rigtig gode anmeldelser, tjek evt gamespot.

DU KAN OGSÅ FÅ EN HUND, haha. Altså i spillet..

skrevet 22/7 2009
007
209 indlæg
okay, kan være jeg skal ha de koder og komme ind i spillet og prøve lidt :)

skrevet 22/7 2009
faglært
241 indlæg
http://cheats.ign.com/ob2/068/568/568806.html -- Here you go, mate.

skrevet 23/7 2009
007
209 indlæg
tak :D

skrevet 23/7 2009
faglært
241 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.