start en tråd Pil

saForum - hvad betyder sa?

forum » saforum: ris & ros
skrevet 14/6 2009

Jeg er egentlig bare interesseret i at vide, hvad "sa" står for? Sorry, hvis det er forklaret et andet sted, men har ikke kunne finde det. :-)

Nu når jeg alligevel er igang... hvordan blev navnet til osv. lidt historie om siden kunne være cool.

007
209 indlæg

Svar
mener det er de 2 som har lavet siden, det er deres forbogstaver i deres efternavn, eller fornavn :P, det var bare hvad fuglen fløjtede :D

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg
Aha... men er det ikke Frederik der har lavet siden (måske sammen med nogle andre)? Mig bekendt starter hans navn, hverken med "s" eller "a".. Det kunne selvfølgelig også ha' noget med nicknavnet "frespa" at gøre... maaaybe... who knows.. the admin does.. :D

skrevet 14/6 2009
007
209 indlæg
Der er vidst ikke alt for meget historie over det navn. Vi var to gutter, der havde en virksomhed, der udviklede hjemmesider til firmaer. Vi kom på den ide at lave et forum. Siden vores firma hed saDesign - Spangsberg & Angelo Design - skulle siden selvfølgelig hedde saForum! Håber det var svar nok :)

skrevet 14/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Ahh.. på den måde, yes okay, I see, tak :-)

skrevet 14/6 2009
007
209 indlæg
Jeg havde også spekulerede over hvad det betød, men nu har vi da fået et svar.

skrevet 15/6 2009
overmåge
70 indlæg
Hej Spangsberg & Angelo Forum,

Kan i andre også se hvad der er i vejen der?

For mig giver det ikke rigtigt mening at i kalder jeres forum for jeres efternavne, jeg syntes virkeligt i skal se at få det ændret. Det lyder jo nærmest som "TomOgIngersBilledbog.dk" ;)

skrevet 15/6 2009
flytteklar
6 indlæg
Jeg kan godt se, hvad du mener og du har ret. :)

skrevet 15/6 2009
007
209 indlæg
Hej Spangsberg & Angelo Forum,

Kan i andre også se hvad der er i vejen der?

For mig giver det ikke rigtigt mening at i kalder jeres forum for jeres efternavne, jeg syntes virkeligt i skal se at få det ændret. Det lyder jo nærmest som "TomOgIngersBilledbog.dk" ;)

Har ikke meget tilovers for kritik rettet mod vores navn. Det er os, der har lavet siden og derfor os, der suverænt bestemmer, hvad siden skal hedde. I skal være glade for, at forummet ikke hedder SpangsbergOgAngeloForum.dk, for det overvejede vi en periode.

Har folk forresten noget i mod at gå med Ray Ban solbriller eller Lewis bukser? Hvad med McDonalds, de skal da hedde FastFood i stedet !! De ting er alle sammen navngivet efter skaberen.

Håber at dette sætter vores valg lidt i perspektiv. Vi ændrer ikke navn under alle omstændigheder.

skrevet 15/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Synes at det er et fint navn :D

skrevet 15/6 2009
007
97 indlæg
Psst, Levi's satves med et V og ikke et W :)

skrevet 15/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Typisk, stevfejl i en besked hvor man påpeger at der er lavet stavefejl -.-

skrevet 15/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Emil--> Haha, humor på høj plan..:)

skrevet 15/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Typisk, stavefejl i en besked hvor man retter sig selv for sine stavefejl. Om ca. 21 sekunder finder jeg sikkert også ud af at der er stavefejl i den her besked. Jeg bliver fuldstændig ukoncentreret af at Safari putter rød streg under alle mine ord, fordi jeg ikke kan sætte den på dansk -.-

skrevet 15/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Der var faktisk stavefejl i #11..:P

Anyway, alt hvad der kommer fra Apple er det rene spild af penge og ressourcer.. Alt undtagen Final Cut..;)

Hvorfor have Safari, hvad kan den som Opera ikke kan? :P

skrevet 15/6 2009
spirende vip
82 indlæg
#14 hm ja, det var da så vidt jeg husker derfor jeg skrev beskeden :-)

Og det med Apple er da noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt før ;s iMovie, iWeb GarageBand osv. - det sparker sgu da sindsyg meget røv. Og det eneste indtryk jeg har fået af det er i en butik, så det har sikkert mange flere funktioner end jeg har set. Tsk ;b

skrevet 15/6 2009
spirende vip
127 indlæg
#14 du ved tydeligvis ikke, hvad du taler om... Har du nogensinde prøvet at bruge en Mac?

skrevet 18/6 2009
bøget bue
13 indlæg
#16 Ikke alle er glade for Macs ;)

Faktisk er mange så vante til at det hedder Windows, at de ikke vil skifte, eller overhovdet give det en chance :)

Jeg har enda talt med en der syntes det var u overskueligt ;)

Personligt kan jeg godt lide' det og min holding er mac FTW.. Men har også respekt for andres holdninger ;)

skrevet 18/6 2009
karsten 69
95 indlæg
#17 Jeg antydede heller ikke, at alle skulle være glade for Macs. Men når Markus nu ligefrem taler om noget, han ikke ved om......

skrevet 18/6 2009
bøget bue
13 indlæg
#18 han kan da godt vide noget om det også kommer han med sin menning..

skrevet 18/6 2009
karsten 69
95 indlæg
Beklager mit sene svar, havde ikke set i skrev..:P

Anyway, har selv en Mac, bruger den dog sjældent..:) Jeg bryder mig ikke om Apples produkter, af den grund ved jeg stadig hvad jeg snakker om..:)

skrevet 20/6 2009
spirende vip
82 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.