start en tråd Pil

Åbning, opdatering og mindre ændring af retningslinierne

forum » saforum: information
skrevet 14/6 2009

Åbning
Det er rigtig godt at se, at siden er så aktiv. Åbningen forløb forholdsvist godt, selvom vi var ude for et par fejl ved upload de første 20 minutters tid. Der har på skrivende tidspunkt været omkring 350 besøgende, 8500 sidevisninger og der er 22 online i alt. Det er langt over forventning og alt i alt en drømmeåbning af siden.

Opdatering
Der har også været en del forslag til forbedringer samt enkelte fejl her på siden. Dette vil vi prøve at imødekomme, og i første omgang bliver det til en mindre opdatering af siden. Jeg har lavet en liste over ting, der vil blive udført i den forestående opdatering:

- Virtuelle URLs: "?section=forum&page=thread&id=1" bliver til "/forum/1"
- Postsystemet udskriver en hulens lang liste med tidligere korrenspondance (dette bliver fikset)
- Flere kategorier: I stedet for de nuværende samlede kategorier bliver de spredt ud, og flere vil blive tilføjet
- Mulighed for at uploade .swf filer i Showcase
- Mulighed for at uploade "Færdigt resultat" under tutorials
- Generel optimering af sidens kode
- Diverse små bugs vi har fundet bliver selvfølgelig også fikset

Denne liste er lukket, men forslag er altid velkomne, og så vil jeg selvfølgelig overveje disse. Tidsudsigterne for denne opdatering er forholdsvis korte, da jeg regner med at have den færdig inden for 1-2 uger.

Mindre ændring af retningslinierne
Vi er blevet kritiseret for vores retningslinier under #6, som hed:

Ved at indsende information til saForum giver du os samtidig alle rettigheder til dette materiale af juridiske årsager.

Vi har derfor ændret det til noget mindre striks:

Ved at indsende information til saForum accepterer du samtidig, at vi får rettighederne til at fremvise dette materiale offentligt. Yderligere accepterer du, at du selv ejer alle rettighederne til det indsendte materialet.

Grunden til at vi har dette punkt er, at vi - af juridiske årsager - bliver nødt til at få rettighederne til at fremvise materialet af ejeren. Jeg håber, I har forståelse for dette.

Tak for opmærksomheden og en kanon åbning!

udviklingschef
144 indlæg

Svar
Det lyder helt fint glæder mig til opdateringerne.

skrevet 14/6 2009
overmåge
70 indlæg
Lækkert Frederik! :D

skrevet 14/6 2009
spirende vip
88 indlæg
hm jeg har slet ikke set de der retningslinierne O_o, hvor kan jeg finde dem ?

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg
SimonJ: når du opretter en bruger eller her: http://saforum.dk/pages/excluded_guidelines.php

skrevet 14/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Cool. Men hvis du virkelig vil booste på Google, så lav /forum/indlaegs-navn-her/

Det giver virkelig mange besøgende efter et par måneder :D

skrevet 15/6 2009
spirende vip
127 indlæg
Lyder lækkert :)

Ser frem til opdateringerne :)

skrevet 15/6 2009
faglært
513 indlæg
Gør jeg skam også :D Bliver så godt ..

skrevet 15/6 2009
faglært
126 indlæg
Lækkert! Især med URL'en! Keep it up

skrevet 15/6 2009
karsten 69
50 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.