Lad nu være med at være så bange for at blive stemplet som nørd, gutter. ;)
Det er trodsalt et forum bygget omkring nogle lidt nørdede emner anyway, så der er ingen der vil være efter jer, og være så forhelvede stolte af jer selv, istedet for at undskylde med, at i heller ikke spiller så meget, men kun sidder foran computeren for at være kreative og lære noget, i kan bruge i jeres hverdag, tjene penge på, osv. som man finder på at dårlige undskyldninger for noget, der slet ikke er nogen grund til at undskylde for! :D
(Ikke at jeg anklager jer for at lyve om jeres spillevaner, men altså hvor er folk unødvendigt bange for at man skal tro, at de har det lidt sjovt engang imellem på computeren.)
Når det er sagt, så kan i jo også skrive det ind i min blå bog, for det fortæller jo stadigvæk noget om mig, selvom det er jer andre, jeg kommenterer på. Jeg har til gengæld spillet mange computerspil: Diablo 2, Starcraft, World of Warcraft, (spiller stadigvæk) Warcraft 3 (i ny og næ), og så en hel masse konsolspil samt smågejl til PC, som ikke er værd at nævne, når det kun har taget en uge at gennemføre. Alligevel kan jeg sige så meget om mig selv, at jeg ikke rigtigt spiller nogen spil lige nu (udover warcraft 3 en sjælden gang imellem), og sådan set forsøger at tjene nogle penge med dozeren her, samt bruger den til at lære kinesisk og en masse andet berigende. Det gør mig dog ikke bleg for at sige, at når jeg har tid til at spille computerspil igen, så har jeg sku også tænkt mig at gøre det, for det er sku sundt nok (no shit).
Resten må i altså grave op af min
blog, hvis i så gerne vil. Tja der står heller ikke for meget, men nu er det jo heller ikke sådan, at omverdenen har brug for alverdens viden omkring mig. ;)