start en tråd Pil

flot side

forum » saforum: ris & ros
skrevet 14/6 2009

Hej, ville bare sige at det er en rigtig nice side, den er hurtig (især hvis man kommer fra rowl.dk), dejlige farver og opstillinger af de forskellige ting, kan især godt lide opstilling af tutorials når man læser dem.

det eneste minus jeg har er at baggrunden er meget dominerene.
Nu har jeg nemlig en ret stor skærm så der er rigtig meget af baggrunden man ser og det tager meget fokus synes jeg

ellers fortsæt det gode arbejde :)

teodor
210 indlæg

Svar
Jeg har en 19" (en fin nok skærm efter min menning)

Og der er Baggrunden nu ikke ireterende men hvad har du da?

skrevet 14/6 2009
karsten 69
95 indlæg
Vil skisme også lige bakke op om SimomJ's ord. Det er en rigtig flot hjemmeside denne her, og ikke et design man forventer tilhører et comunity men det gøre det altså! :P

Angående baggrunden synes jeg er det er herligt, at den skifter mellem flere forskellige farver dog er jeg knap så vil med den grå der er grå i det, men sådan vil det jo altid være :)

skrevet 14/6 2009
wannabe
20 indlæg
#2 jeg forstod dig ikk ehelt :P..

Men med det Grå så vil jeg sige at under bruger er den idt kedelig.

Og jeg havde aldrig set sådan et design som Community design ;)

Det er lidt nice :D

skrevet 14/6 2009
karsten 69
95 indlæg
Også kaldet nytænkende ;)

skrevet 14/6 2009
spirende vip
88 indlæg
#4, jep jeg kan huske da vi prøvedet..

skrevet 14/6 2009
karsten 69
95 indlæg
jeg har en 24" widescreen

her er et billed hvordan det ser ud, kan godt være det bare er mig som skal have briller :P men hvis man læser den tekst jeg har skrevet på det billed jeg har lavet så synes jeg det forvirre lidt den baggrund.

[URL=http://img269.imageshack.us/i/imgbza.jpg/][IMG]http://im- g269.imageshack.us/img269/8616/imgbza.th.jpg[/IMG][/URL]

men jah man kan jo ikke gøre alle glade så må vel bare leve med det :)

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg
nå det virkede åbenbart ikke, vi prøver igen

http://img269.imageshack.us/img269/8616/imgbza.jpg

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg
100% enig - saForum er faktisk (bogstavligtalt) 100 gange hurtigere end Rowl :O

Har lige givet Rowl brugerne et tip *host* - http://rowl.dk/Forum/28152 - Det er sleeeeet ikke reklame :)

skrevet 14/6 2009
spirende vip
127 indlæg
#7 ->

Få en mindre skærm :-D

Hvilken opløsning kører den i? :O

Og er enig med alle jer andre, denne hjemmeside kører fantastisk hurtigt!

skrevet 14/6 2009
karsten 69
50 indlæg
#9 haha, dagens dummeste besked xD (Det gas, du kan (sikkert) ta det)

"Få dig en mindre skærm, den er simpelthen for stor" :P

skrevet 14/6 2009
spirende vip
127 indlæg
den kører i 1680x1050px

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg
Synes i burde gøre noget ved baggrunden, den er utrolig iøjenfaldende, hvilket ikke er brugervenligt. Desuden er kategorierne ikke just "kategoriseret", men anyway, flot side, og keep up the good work..:)

Men hvem er Administratoren her på siden? :)

skrevet 14/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Helt enig, baggrunden er for dominerende, men hold da op den her side er hurtig, iforhold til andre sider :)

skrevet 14/6 2009
faglært
513 indlæg
Uenig ... synes at baggrunden er virkelig flot, og den er overhoved ikke forstyrende for mig (17" skærm) ...

... Baggrundsfarverne er lidt kedelige under "bruger" i forhold til de andre sider, men kun i forhold til de andre for synes stadig det er flot !

skrevet 14/6 2009
007
97 indlæg
den er hurtig (især hvis man kommer fra rowl.dk)

Helt enig!

Synes sgu det er lækkert at se folk lægge tid og ressourcer i sådan en side.

Tror sgu I har skabt en succes ;)

skrevet 14/6 2009
karsten 69
31 indlæg
#15 Jeg er enig med dig det er virkelig hurtigt og så kommer den der irreterende fejl fra rowl helle ikke.

Nogle store pluser.

skrevet 14/6 2009
overmåge
70 indlæg
Synes ikke det er fair at samligne med Rowl.dk.. Ja, Rowl har ikke sin store periode fortiden, men husk på at Rowl også har været smertefri engang..:)

At Rowl er langsom skyldes vidst hosten eller lign., skal jeg ikke kunne udtale mig om..

skrevet 14/6 2009
spirende vip
82 indlæg
Altså, lad mig forklare det sådan.

For et par dage siden brugte jeg rowl som min programmerings side. Jeg var meget tilfeds med rowl pånær at siden var så langsom og nogle gange kunne den slet ikke loade siden. Så skrev Emil så et indlæg på rowl hvori der var linket til saForum. Siden var ret hurtig, gode og nem at finde rundt i og mange online. Jeg tror selv jeg vil blive her i noget tid.

Venligst hilsen

Alexander / Electronic

skrevet 16/6 2009
wannabe
30 indlæg
Det er en helt fin side, som man faktisk automatisk får lyst til at være super aktiv på.

Layoutet falder i min smag og der er (indtil videre) ikke nogen forstyrrende reklame-elementer.

Håber dog ikke siden bliver som Rowl er, da en meget stor del af videntanken bag rowl forsvandt i takt med at der blev oversvømmet med "Se min habbo side", "hvordan laver jeg en habbo side?" osv brugere..

skrevet 16/6 2009
karsten 69
49 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.