start en tråd Pil

status betydning og ved tryk tilbage vis hvor man var og TAB

forum » saforum: forslag
skrevet 14/6 2009

Jah lidt svært at lave en god overskrift til det her :D, har bare lige nogen ting jeg ville spørge om.

1) Er der ikke et eller andet sted hvor man kan se hvad de forskellige status navne betyder så som Patmobil, Bøget Bue osv.

2) Når man trykker tilbage på sin browser og man har på en forrige side scrollet helt ned så ville det være fedt hvis den scrollede helt ned for en så man ikke skal til at scrolle helt ned igen.

3) mens jeg skrev det her indlæg fandt jeg ud af at (jeg har firefox) og hvis man skifter rundt i sine faneblade ved at trykke CTRL+TAB så inde i den her box hvor man skriver så laver den en masse mellemrum O_o ligesom i fx. dreamweaver når man skal rykke ens kode ud for at få en flot opstilling :), men synes det er lidt irriterende herinde, så sku man lave så den kun virker hvis teksten er makeret og kun ved at trykke TAB

Det var bare lige i :D

teodor
210 indlæg

Svar
1) Der kommer en side, der vil forklare de forskellige statuser. Generelt kan jeg sige, at man stiger i rang alt efter, hvor aktiv man har været (der er omkring 20 forskellige statuser).

2) Det er nok din browser, der fejler på det punkt.

3) Der er en del børnesygdomme, som der skal arbejdes på. Sådan er det med mange websites i begyndelsen. Jeg opretter snart en tråd, hvor jeg fortæller, hvad der vil blive lavet indenfor den nærmest fremtid.

skrevet 14/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
okay tusind tak for det hurtige svar :).

20 forskellige rank :O det var mange :D

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg
Jeps, det er bare at gå i gang, he he!

skrevet 14/6 2009
udviklingschef
144 indlæg
Når jeg trykker tilbage på tilbage-knappen i browseren så viser den det jeg så før og den er scrollet ned til der hvor jeg var før :) ... (Bruger Safari 4 Beta)

skrevet 14/6 2009
007
97 indlæg
jeg bruger firefox 3.0.11

skrevet 14/6 2009
teodor
210 indlæg

Besvar

For at kunne besvare tråde og andet godt, skal du
have en bruger. En sådan kan oprettes på vores forside.